Overslaan en naar de inhoud gaan

Warsteiner nieuwe sponsor International Film Festival Rotterdam

International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft een meerjarig partnerschap gesloten met Warsteiner.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast sponsoring bestaat de samenwerking met het premium biermerk uit het optuigen van uiteenlopende activaties en het faciliteren van de horeca op IFFR. Partnerschap en sponsoring van culturele evenementen is voor Warsteiner niet nieuw. Hierdoor is een samenwerking met IFFR een logische stap.

related partner content for mobile comes here

IFFR-flesje

Voor IFFR zal Warsteiner een gelimiteerde editie bierflesjes ontwikkelen met een speciaal voor het event gemaakt ontwerp. Onlangs kwam het biermerk voor de tweede keer met .

Op zaterdag 31 januari mede-organiseert het onder de naam ‘Closing Night by Warsteiner’ het IFFR-slotfeest.

Met gezamenlijke activatie en communicatie via onder andere sociale media hopen biermerk en filmfestival de doelgroep van beide partijen te bereiken.

Eind oktober dit jaar werd bekend dat kabelmaatschappij UPC stopt als hoofdsponsor van het Internationaal Filmfestival Rotterdam (IFFR). Het bedrijf was vier jaar lang hoofdsponsor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in