Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever lanceert mosterd-webshop

En speciale Maille-boetieks in London, Parijs, Dijon en New York.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever start met een Brits e-commerce platform voor de verkoop van Maille mosterd, als onderdeel van een project om e-commerce en marketingteams beter aan elkaar te linken. Daarnaast hoopt de fabrikant op een betere band met consumenten.

related partner content for mobile comes here

Het is voor het eerst dat Unilever direct online aan consumenten verkoopt. In de webwinkel zijn exclusievere mosterdpotjes te koop, die niet in stenen winkels te krijgen zijn. Bijvoorbeeld een potje mosterd met Chablis en truffel, waar dan een prijskaartje van 29 Engelse ponden aan hangt.

Naast Unilever experimenteert Heineken met een , en ook Diageo van zelf verkopen online.

Marketingbudget voor Maille werd ook opgeschroefd. Brits bureau Adam+EveDDB maakte vorige week een kerstcampagne voor het mosterdmerk:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bron: Marketingweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in