Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandweek en Mediaweek gaan op in Adweek

De Amerikaanse vakbladen Brandweek en Mediaweek verdwijnen en gaan op in Adweek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat heeft uitgever Prometheus Global Media bekendgemaakt. De twee laatste edities van Brandweek en Mediaweek verschenen afgelopen maandag. Beiden bestonden bijna twintig jaar. Zowel in print als online gaan de titels nu verder onder .

related partner content for mobile comes here

Er zijn ook veranderingen binnen de redactie op komst. Hoofdredacteur Michael Wolff meldt dat 'het tijd is voor één conversatie, niet verschillende'.

Het idee achter de drie verschillende titels was om de concurrentie met Advertising Age aan te gaan door iedere doelgroep in het marcomvak zijn eigen titel te geven. Maar Prometheus, voorheen e5 Global Media, denkt daar anders over.

Vanaf volgende week verschijnt de vernieuwde Adweek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in