Brandweek en Mediaweek gaan op in Adweek
De Amerikaanse vakbladen Brandweek en Mediaweek verdwijnen en gaan op in Adweek.
Dat heeft uitgever Prometheus Global Media bekendgemaakt. De twee laatste edities van Brandweek en Mediaweek verschenen afgelopen maandag. Beiden bestonden bijna twintig jaar. Zowel in print als online gaan de titels nu verder onder Adweek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er zijn ook veranderingen binnen de redactie op komst. Hoofdredacteur Michael Wolff meldt dat 'het tijd is voor één conversatie, niet verschillende'.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHet idee achter de drie verschillende titels was om de concurrentie met Advertising Age aan te gaan door iedere doelgroep in het marcomvak zijn eigen titel te geven. Maar Prometheus, voorheen e5 Global Media, denkt daar anders over.
Vanaf volgende week verschijnt de vernieuwde Adweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid