Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden Marketeer of the Year 2011

Er zijn drie marketeers genomineerd voor de Marketeer of the Year 2011 Award. De prijs is voor de marketeer die succesvol en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit een longlist van 10 namen heeft de jury de volgende drie genomineerden gekozen:

related partner content for mobile comes here

Imme Rog, managing director van de Nationale Postcode Loterij. De jury: ‘Rog heeft van de Postcode Loterij een geoliede marketingmachine gemaakt. Met veel nadruk op vernieuwing, efficiency én aandacht voor de gehele marketingmix.’

Frenkel Denie, marketing manager van Bavaria. De jury: ‘Denie heeft van een wat oubollig, regionaal biermerk een mentale leider gemaakt. Door productvernieuwing, merkinvesteringen en spraakmakende acties.’

Nils van Dam, senior vice president marketing Unilever Benelux. De jury: ‘Unilever is een professionele marketingorganisatie, maar het is lastig voor personen om het verschil te maken. Van Dam doet dat wel: een gedreven marketeer die in Nederland en België keuzes maakt en succes boekt.’

De prijs wordt op 14 juni tijdens het congres toegekend, waar de drie genomineerden ook hun case presenteren.

De jury, winnaars van de vorige edities en vertegenwoordigers van PIM, Tijdschrift voor Marketing en sponsors Lectric en USG Capacity, bestaat uit Ton van Eijk (ex-Wehkamp, winnaar van de prijs in 2010), Jan Willem Sieburgh (Rijksmuseum, winnaar van de prijs in 2009), René Repko (Hema, winnaar van de prijs in 2008), Herwin van den Berg (BST Company, winnaar van de prijs in 2007), Hans Hagenaars (ING, winnaar van de prijs in 2006), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004), Robert de Groot (ex-Citroën, winnaar van de prijs in 2003), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Wout Oosterhof (USG Capacity), Noud van Alem (Google Nederland) en Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing en voorzitter van de jury).

De prijs is een initiatief van Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Tijdschrift voor Marketing en wordt dit jaar voor de elfde keer uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in