Drie genomineerden Marketeer of the Year 2011


Uit een longlist van 10 namen heeft de jury de volgende drie genomineerden gekozen:
Imme Rog, managing director van de Nationale Postcode Loterij. De jury: ‘Rog heeft van de Postcode Loterij een geoliede marketingmachine gemaakt. Met veel nadruk op vernieuwing, efficiency én aandacht voor de gehele marketingmix.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFrenkel Denie, marketing manager van Bavaria. De jury: ‘Denie heeft van een wat oubollig, regionaal biermerk een mentale leider gemaakt. Door productvernieuwing, merkinvesteringen en spraakmakende acties.’
Nils van Dam, senior vice president marketing Unilever Benelux. De jury: ‘Unilever is een professionele marketingorganisatie, maar het is lastig voor personen om het verschil te maken. Van Dam doet dat wel: een gedreven marketeer die in Nederland en België keuzes maakt en succes boekt.’
De prijs wordt op 14 juni tijdens het congres Emoday toegekend, waar de drie genomineerden ook hun case presenteren.
De jury, winnaars van de vorige edities en vertegenwoordigers van PIM, Tijdschrift voor Marketing en sponsors Lectric en USG Capacity, bestaat uit Ton van Eijk (ex-Wehkamp, winnaar van de prijs in 2010), Jan Willem Sieburgh (Rijksmuseum, winnaar van de prijs in 2009), René Repko (Hema, winnaar van de prijs in 2008), Herwin van den Berg (BST Company, winnaar van de prijs in 2007), Hans Hagenaars (ING, winnaar van de prijs in 2006), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004), Robert de Groot (ex-Citroën, winnaar van de prijs in 2003), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Wout Oosterhof (USG Capacity), Noud van Alem (Google Nederland) en Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing en voorzitter van de jury).
De prijs is een initiatief van Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Tijdschrift voor Marketing en wordt dit jaar voor de elfde keer uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid