Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL4 is het sterkste mediamerk

Het Tijdschrift voor Marketing presenteert deze week het tweede Interbrand-onderzoek naar de sterkste mediamerken van Nederland. Welke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De hele lijst vindt u terug in het van het Tijdschrift voor Marketing, dat deze week verschijnt.

related partner content for mobile comes here

Hieronder de Top10:

Top10 Nederlandse mediamerken (tussen haakjes: 2010)

1. RTL4 (2)
2. Nederland 1 (-)
3. SBS6 (1)
4. Hyves.nl (4)
5. Nederland 3 (-)
6. Net5 (7)
7. Nu.nl (5)
8. Veronica (8)
9. Radio2 (21)
10. RTL5 (15)

De lijst toont een aantal interessante veranderingen ten opzichte van vorig jaar. De nummer één van 2010 (SBS) is naar de derde plaats gezakt, terwijl de nummer twee van vorig jaar – RTL4 – de lijst aanvoert. Daarnaast zijn dit jaar voor het eerst de zenders Nederland 1, 2 en 3 in het onderzoek meegenomen. Dat leidde tot een tweede plek voor Nederland 1 en een vijfde positie voor Nederland 3.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in