Doe mee aan het trendonderzoek Interne Communicatie
Het onderzoek zal regelmatig herhaald worden om de bewegingen en trends in het vak te volgen.
De eerste fase van het trendonderzoek betreft een kwantitatieve enquête over onder meer het takenpakket, de tijdsverdeling en de interne klanten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDaarnaast is er een kwalitatief onderzoek – door middel van interviews - over specifieke onderwerpen, zoals de regie van interne communicatiemiddelen, aard van ondersteuning van de lijncommunicatie en best practices. Ook voor het kwalitatieve deel zijn we op zoek naar deelnemers. Aan het eind van de enquête kun je aangeven of je hieraan wilt deelnemen. We nemen dan in de periode mei-juni nemen contact met je op.
Iedereen die als (interne) communicatieprofessional werkzaam is, is welkom. Afhankelijk van jouw profiel, bestaat deze enquête uit ongeveer 35 vragen. In de meest uitgebreide versie (managersprofiel) vragen we ongeveer 30 minuten van jouw tijd. We realiseren ons dat het geen korte survey is. Goed inzicht in ons vakgebied Interne Communicatie (als basis voor terugkerend onderzoek) vraagt om gedegen onderzoek. En vraagt daarmee een tijdsinvestering en enig doorzettingsvermogen van jouw kant. We danken je alvast voor je inspanning, die ook voor jou relevante benchmarkgegevens oplevert ,als input voor je eigen interne communicatiebeleid en -plannen. De gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt. De link naar de kwantitatieve enquête vind je hier.
De resultaten van het kwantitatieve deel worden in het blad IC gepubliceerd. Natuurlijk sturen we je de resultaten ook nog persoonlijk toe wanneer je aan het eind van het onderzoek jouw e-mailadres invoert.
Heb je nog vragen over het trendonderzoek neem dan contact op met Niels Baas van de Universiteit Twente ({encode="n.baas@utwente.nl" title="n.baas@utwente.nl"}).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid