Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee aan het trendonderzoek Interne Communicatie

Hoe ontwikkelt het vak Interne Communicatie zich in Nederland en België? Waar houden IC-professionals zich dagelijks mee bezig? En welke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek zal regelmatig herhaald worden om de bewegingen en trends in het vak te volgen.

related partner content for mobile comes here

De eerste fase van het trendonderzoek betreft een over onder meer het takenpakket, de tijdsverdeling en de interne klanten.

Daarnaast is er een kwalitatief onderzoek – door middel van interviews - over specifieke onderwerpen, zoals de regie van interne communicatiemiddelen, aard van ondersteuning van de lijncommunicatie en best practices. Ook voor het kwalitatieve deel zijn we op zoek naar deelnemers. Aan het eind van de enquête kun je aangeven of je hieraan wilt deelnemen. We nemen dan in de periode mei-juni nemen contact met je op.

Iedereen die als (interne) communicatieprofessional werkzaam is, is welkom. Afhankelijk van jouw profiel, bestaat deze enquête uit ongeveer 35 vragen. In de meest uitgebreide versie (managersprofiel) vragen we ongeveer 30 minuten van jouw tijd. We realiseren ons dat het geen korte survey is. Goed inzicht in ons vakgebied Interne Communicatie (als basis voor terugkerend onderzoek) vraagt om gedegen onderzoek. En vraagt daarmee een tijdsinvestering en enig doorzettingsvermogen van jouw kant. We danken je alvast voor je inspanning, die ook voor jou relevante benchmarkgegevens oplevert ,als input voor je eigen interne communicatiebeleid en -plannen. De gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt. De link naar de kwantitatieve enquête vind je .

De resultaten van het kwantitatieve deel worden in het blad IC gepubliceerd. Natuurlijk sturen we je de resultaten ook nog persoonlijk toe wanneer je aan het eind van het onderzoek jouw e-mailadres invoert.

Heb je nog vragen over het trendonderzoek neem dan contact op met Niels Baas van de Universiteit Twente ({encode="n.baas@utwente.nl" title="n.baas@utwente.nl"}).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in