Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever en N=5 hebben meeste San-nominaties

De verschillende San-jury’s hebben 111 van de in totaal 318 ingezonden campagnes in het San Jaarboek 2010 genomineerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit de nominaties blijkt dat bij de adverteerders Unilever net als vorig jaar goed scoort; nu met 5 nominaties (vorig jaar 7). Ook hoog scoort Rabobank met 4 nominaties. Bij de bureaus zijn het ook weer de

related partner content for mobile comes here

bekende namen die hoog scoren: N=5 met 10 nominaties en TBWA\ en FHV BBDO ieder met 8. Lemz doet het ook goed met 7 nominaties.

Vorig jaar werden 114 van in totaal 337 campagnes genomineerd. Ook toen was N=5 koploper bij de bureaus; destijds met 15 nominaties, gevolgd door TBWA\ met 10 en FHV BBDO met 9 nominaties. Van de adverteerders haalde Unilever vorig jaar met 7 de meeste nominaties. Het ministerie van Binnenlandse Zaken volgde toen met 5 nominaties.

In de periode 11 t/m 21 april gaan de genomineerde adverteerders en hun bureaus hun case presenteren. De jurering voor de ABC Accenten voor Adverteerder en Bureau van het Jaar en Consistent Accent vindt half mei plaats. Vorig jaar werd N=5 gekozen tot Bureau van het Jaar en Bol.com tot Adverteerder van het Jaar. Het Consistent Accent ging toen naar Albert Heijn.

De uitreiking van de in Hilversum is dit jaar op 26 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in