Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken verandert marketingstrategie in VS

Heineken gaat zijn Amerikaanse marketing meer richten op de horeca om een nieuwe klantenkring aan te boren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken heeft in de Verenigde Staten te maken met dalende omzet. De marketingstrategie verandert na meer dan tien jaar. Heineken heeft zich in de States het afgelopen decennium altijd op de verkoop in winkels gericht. Maar de Nederlandse brouwer ziet nu meer kansen in horecagelegenheden omdat Amerikanen meer tapbier drinken.

related partner content for mobile comes here

Euro RSCG werkt aan een campagne waarbij print, billboards en digitaal worden ingezet. Volgens zou Heineken ruim 40 miljoen dollar in de campagne steken.

Bron. Adage.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in