Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! mcgarrybowen lanceert internationale merkcampagne voor Albelli

Foto’s als oplossing voor dagelijkse problemen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bureau Achtung! mcgarrybowen won eerder dit jaar de internationale pitch van Albelli. Vandaag lanceert het bedrijf een nieuwe merkcampagne in 7 landen.

related partner content for mobile comes here

‘In vorige merkcampagnes benadrukte Albelli telkens één aspect van de fotodiensten: gemak óf emotie’, vertelt Daniel Sytsma van Achtung. ‘In deze campagne benadrukken we beide aspecten.’

Het format van de 5 films is een mix tussen how-to en merkcommunicatie. In een serie korte filmpjes wil het bedrijf laten zien dat het eenvoudig en leuk is om een product te laten maken met je afbeeldingen.

In elke film speelt een ander product de hoofdrol, van wanddecoratie, prints tot fotoboeken. De campagne loopt op tv, radio en online.

Credits:

Verantwoordelijk klant: Florence Schmit, Ludivine Mirigay & Kate Quaedvlieg

Concept: Daniel Sytsma, Jasper Janssen & Niklas Kristensen
Strategie: Boris Nihom
Account: Sven Vening
Content producer: Ralph de Haan

Productie: Shop Around i.s.m. Studio Mals
Muziek: Lab-3

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in