Pathé: geen film wordt beter van klein
Ogilvy & Mather Amsterdam presenteert de merkcampagne ‘Maak het Groots’ voor Pathé. Marketingmanager Rutger Severens van Pathé: ‘Je kunt films kijken waar en wanneer je maar wilt, maar als je film echt maximaal wilt beleven, dan is de bioscoop de enige keuze. Met ‘Maak het Groots’ willen we filmkijkers daarvan bewust maken.’
Pathé Maak het Groots 55sec
Het is de eerste merkcampagne van de bioscoopketen. In de commercial beeldt Ogilvy uit wat er gebeurt als een film te weinig ruimte krijgt.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSamenwerken
Naast de bioscoopspot zijn online reclames en abri’s. Het bureau werkte samen met filmdistributeurs voor aangepaste filmpjes rondom bepaalde films. Met Warner Bros maakte Ogilvy & Mather de uitingen voor de nieuwe film van J.K. Rowling, Fantastic Beasts and Where to Find them en met Dutch Film Works ontwikkelde het bureau reclames rondom Soof 2.
Credits
Klant: Pathé Nederland
Opdrachtgevers: Nathalie Hogendoorn, Doron Kurz, Rutger Severens
Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam
Concept: Jurriaan van Bokhoven, Jesse Ridder
Executive Creative Directors: Martijn van Marle, Peter van Rij
Design: Paul Duijser
Strategie: Marc Pieterse
Account: Mariette Hamer, Kim van Kaam, Anouk Marx
Producer: Christel Hofstee
Regie: Benny Vandendriessche / Halal
Editor: Kevin Whelan
Postproductie: De Grot
Sounddesign / muziek compositie: Haai Faai Deluxe
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid