Overslaan en naar de inhoud gaan

Abercrombie & Fitch voor de daklozen!

Zal aan mijn leeftijd liggen, maar wat een eng merk is Abercrombie & Fitch toch.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het officieuze motto: 'We willen alleen perfecte mensen in de maatschappij'. Geen kleding voor niet hippe kids of, godverbeten, dikke kinderen (en dat in de VS...).

related partner content for mobile comes here

In bekende ceo Mike Jeffries (zelf niet moeders mooiste...) al: ‘Because good-looking people attract other good-looking people, and we want to market to cool, good-looking people. We don’t market to anyone other than that.’

Eerder deze maand werd in een artikel van bekend dat ceo Mike Jeffries 'liever geen dikke vrouwen in zijn winkel ziet shoppen', ‘People who wear his clothing should feel like they're one of the “cool kids”.'

Business Insider schrijft: 'Abercrombie is sticking to its guns of conventional beauty, even as that standard becomes outdated.'

Mashable schrijft dat zijn Jeffries’ opmerkingen viral gingen. Amerikaanse schrijver Greg Karber verzon er iets op. Hij zegt tegen dat hij die negatieve energie in een positieve sociale daad wilde veranderen.

Hij roept in een video op mensen hun Abercrombie & Fitch-kleding aan dak- en thuislozen te doneren, via daklozenopvang en dit te delen via sociale media met de hashtag .

Want Abercrombie & Fitch moet 'the world's number one brand of homeless apparel' worden.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in