Het aantal door Ocean geëxploiteerde schermen komt daarmee op 1.688 schermen verdeeld over 308 GVB-voertuigen. De GVB heeft jaarlijks 162 miljoen passagiers, die verdeeld zijn in 50 miljoen buspassagiers en 112 miljoen trampassagiers. Naar verwachting zal het aantal buspassagiers de aankomende 5 jaar stijgen met meer dan 10% en het aantal trampassagiers zelfs met 20%.
Dalende subsidies
Esther Wiersma - Senior Marketeer GVB, "We zijn blij dat we de prettige samenwerking met Ocean voortzetten. Zij verzorgen voor ons al enige jaren naar alle tevredenheid de commerciële content op de schermen in de bussen en per 1 april komen daar ook de schermen in de trams bij. We hebben in Ocean een betrouwbare en innovatieve partner gevonden die om weet te gaan met de complexe reisinformatie systemen waarbinnen de commerciële content draait. De exploitatie van de commerciële ruimte levert ons de nodige extra inkomsten op. In deze tijd van dalende subsidies zijn deze zeer welkom."
2.376 schermen in totaal
Naast de GVB heeft Ocean in haar portfolio ook de netwerken van Keolis Twents met 278 schermen en een wekelijks bereik van ruim 300.000 buspassagiers, Syntus Utrecht met 200 schermen en een wekelijks bereik van 180.000 buspassagiers, allGo Almere met 210 schermen en een wekelijks bereik van 175.000 buspassagiers. Het totale bus- en tramnetwerk telt per april 2020, 2.376 schermen en een jaarlijks bereik van ruim 196 miljoen passagiers.
https://yehjaduhaijinka.su/
https://replaypinoyteleserye.su/