Dit zijn de eerste voorspellers van Koffiedik Kijken 2025

Ruik je het aroma al? Op donderdag 9 januari doen diverse toonaangevende vakgenoten hun voorspelling voor het nieuwe jaar uit de doeken.

Koffiedik Kijken vindt wederom plaats in het KIT te Amsterdam.

We gaan weer Koffiedik Kijken! Op donderdag 9 januari 2025 verwelkomen we traditiegetrouw de marketingcommunicatie-industrie in het Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) te Amsterdam tijdens Koffiedik Kijken, dé nieuwjaarsbijeenkomst van ons vak.

Wat heeft 2025 in petto voor bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN’ers, influencers, columnisten en politici? Wie of wat gaat het maken in het nieuwe jaar en wie neemt afscheid? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken en wat breekt juist door? Ligt er weer een donkere wolk van crisis in het verschiet, of zien we het sprankje hoop aan de horizon?

De eerste drie voorspellers zijn intussen bekend. De laatste twee voorspellers maken we zeer binnenkort bekend. De presentatie van Koffiedik Kijken ligt wederom in handen van Adformatie-hoofdredacteur Susanne van Nierop.

Gouden Koffiekopje

Ook wordt de winnaar van het Gouden Koffiekopje bekendgemaakt. Welke voorspellingen van vorig jaar zijn daadwerkelijk uitgekomen? De voorspellingen zijn hier terug te lezen.

Koffiedik Kijken is een initiatief van Adformatie, BvA, VIA en DDMA. Ga voor tickets en meer informatie naar koffiedikkijken.nl.

De voorspellers


Tristan Albers (GoSpooky)

Tristan Albers is head of content bij GoSpooky, waar hij leiding geeft aan teams die creatieve contentstrategieën voor merken ontwikkelen. Zijn missie is om 'het beste uit mensen te halen', en zijn onconventionele achtergrond helpt hem daarbij. Bij GoSpooky heeft hij bijgedragen aan prijswinnend werk voor onder meer JBL, Hema en Amazon Prime Video. Dit jaar werd hij door branchevereniging VIA bekroond met de titel Rookie of the Year

Edgar Molenaars (KPMG)

Edgar Molenaars maakte in 2019 de overstap van de bureauwereld naar de wereld van consultancy. Hij adviseert klanten over de as van klantstrategie, CX, marketing en front office. Zijn betrokkenheid bij de bureauwereld is echter gebleven. Zo werd hij recent onder meer door de VIA gevraagd om de resultaten van de 'bureau-enquête' te analyseren en een perspectief te geven op die prestaties en de bureausector in het algemeen.

Jennifer van der Schaaf

Jennifer van der Schaaf is presentator, regisseur en geeft masterclasses. Met haar achtergrond in de reclame en kleinkunst weet ze 'commerciële verhalen naar gevoel' te vertalen. Vanuit haar eigen bureau Tatarataa produceert en regisseert ze shows voor onder meer de ADCN, Maritime Awards en de gemeente Amsterdam. Ook deed ze de regie voor optredens van Typhoon en is ze onderdeel van het creatieve team van Jochem Myjer. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie