Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze 10 bedrijven gaan griezelig goed aan de haal met Halloween

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Inhakers AH en bol
Inhakers AH en bol

Door Marloes Gort

Halloween is de dag waarop de ene helft van Nederland verkleed de deur uitgaat om te feesten en de andere helft onder een dekentje op de bank wacht tot alle pompoenen, spoken en zombies weer zijn vertrokken. Oftewel: je houdt ervan of je vindt het verschrikkelijk.

related partner content for mobile comes here

Sprong jouw bedrijf er het afgelopen jaar uit op social media? Zend dan tot en met 28 november je beste werk in voor The Best Social Awards!

Déze tien merken ‘ghosten’ hun volgers in ieder geval niet op deze feestdag en komen met gruwelijk goede inhakers op social media.


Geen helden op sokken, maar helden in Albert Heijn-kleding.


Er is slechts één ding angstaanjagender dan Halloween…


Die pizza's worden binnen no time verslonden tijdens Halloween.


Verwacht je vandaag een PostNL-pakketje? Pas maar op...


Een ander land opzoeken om Halloween te vermijden heeft geen zin.


Deze toverkrachten van Ben & Jerry’s wil iedereen wel bezitten.


Het Wereld Natuur Fonds zet je effe aan het denken tijdens Halloween.


Voor Bolletje is de koek al snel op.


En daar kan ook Jumbo zich in vinden.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in