Ton Rozestraten: 'Het is heel belangrijk dat streamers zich aansluiten bij het NMO'
Over de succesvolle Savod-strategie en de grote behoefte aan meer samenwerking. En nieuws: Ad Alliance gaat ook in zee met Canal+/FilmBox.
![Ton Rozestraten](https://static.adformatie.nl/cropped/c5be7f08-b9e3-5cb4-858a-a16ddcbb91c8/article/35/19/3519ff9b-9f0f-479c-b225-16c66b6eda93/opening_image/opening_image_pro_hero/Ton%20Rozestraten.jpg)
![Ton Rozestraten](https://static.adformatie.nl/cropped/c5be7f08-b9e3-5cb4-858a-a16ddcbb91c8/article/35/19/3519ff9b-9f0f-479c-b225-16c66b6eda93/opening_image/opening_image_pro_hero/Ton%20Rozestraten.jpg)
Ton Rozestraten, ceo van Ad Alliance en chief commercial officer van RTL over de commerciële strategie van 2025, de succesvolle SAVOD-strategie en de grote behoefte aan (nog meer) samenwerking. 'Ik wil een grote oproep doen aan al die partijen die een AVOD-tier hebben om onderdeel te worden van het NMO en hun verantwoordelijkheid te pakken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid