Overslaan en naar de inhoud gaan

Peroni maakt branded opera

Muziek is een favoriet platform bij biermerken, gezien de sponsoring van de vele zomerfestivals. Bierbrouwer Peroni Nastro Azzurro ziet dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kunstuiting moet het typisch Italiaanse karakter van het biermerk onderstrepen, aldus Peroni.

related partner content for mobile comes here

De opera wordt uitgevoerd in de open lucht, in traditionele Italiaanse stijl, echter met een moderne twist in de vorm van audiovisueel spektakel, en gaat later ditt jaar op toer door Groot-Brittannië.

Lucy Jordan, directeur customentenmarketing bij Miller Brands (eigenaar van Peroni) zegt tegen het Britse Marketingweek: ‘Opera Di Peroni combineert Nastro Azzurro’s kernwaarden (stijlvol en van deze tijd) met authentiek Italiaanse entertainment. De voorstelling zal onze kerndoelgroep aanspreken, maar ook een nieuwe generatie operafans.’

De opera wordt ondersteund met advertising en een digitale campagne. The Guardian is mediapartner.

Internationale merken doen het goed in Groot-Brittannië. De ‘world beer’ markt groeit daar drie keer zo snel als de totale pilsmarkt. Bierbrouwers haken hier op in. Miller dus met Nastro Azurro, maar ook Heineken heeft deze zomer een grote Britse campagne gepland voor Birra Moretti.

Bron: Marketingweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in