
De oprichters van The Big Picture zijn Ralph Kruyssen en Jaap Langenberg. Ze zeggen dat creatieve communicatie op de duurzame markt als geroepen komt. 'De technologie, de kennis, de producten, alles is er. Het is alleen nog een kwestie van willen en gaan. We zitten in een overgangsfase: van bewustzijn naar gedrag, van denken naar doen, van beleid naar beleving. En dat is precies waar The Big Picture bij kan helpen.'
Volgens het bureau kunnen merken de grotere massa meekrijgen als ze 'kietelen, verrassen en plezier uitstralen'. The Big Picture verder helpt bijvoorbeeld TNT met een nieuw initiatief voor het VN World Food Programme, waarbij consumenten door hun aankoop meteen een bijdrage leveren. En voor een nieuw duurzaam warenhuis (opening februari 2011) in Amsterdam creëerde The Big Picture een totaalconcept over levensvreugde.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensLangenberg: ‘We hebben bij de grote bureaus voor de grote merken gewerkt. Nu is het tijd dat we onze kennis en creativiteit gebruiken om duurzame merken mainstream te maken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee