Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw 'duurzaam' bureau The Big Picture

Een nieuw communicatiebureau, The Big Picture, gaat zich richten op de duurzame markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De oprichters van zijn Ralph Kruyssen en Jaap Langenberg. Ze zeggen dat creatieve communicatie op de duurzame markt als geroepen komt. 'De technologie, de kennis, de producten, alles is er. Het is alleen nog een kwestie van willen en gaan. We zitten in een overgangsfase: van bewustzijn naar gedrag, van denken naar doen, van beleid naar beleving. En dat is precies waar The Big Picture bij kan helpen.'

related partner content for mobile comes here

Volgens het bureau kunnen merken de grotere massa meekrijgen als ze 'kietelen, verrassen en plezier uitstralen'. The Big Picture verder helpt bijvoorbeeld TNT met een nieuw initiatief voor het VN World Food Programme, waarbij consumenten door hun aankoop meteen een bijdrage leveren. En voor een nieuw duurzaam warenhuis (opening februari 2011) in Amsterdam creëerde The Big Picture een totaalconcept over levensvreugde.

Langenberg: ‘We hebben bij de grote bureaus voor de grote merken gewerkt. Nu is het tijd dat we onze kennis en creativiteit gebruiken om duurzame merken mainstream te maken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in