Overslaan en naar de inhoud gaan

Sheerazi (Dienst Noord/Zuidlijn) Communicatieman van het Jaar

Alex Sheerazi, hoofd communicatie van de Dienst Noord/Zuidlijn, is dinsdagavond gekozen tot Communicatieman van het Jaar 2010.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beroepsvereniging voor communicatie hield deze jaarlijkse verkiezing dit jaar in Hotel Theater Figi in Zeist. De vakjury koos Sheerazi om 'de inspirerende en innovatieve manier waarop hij het vertrouwen van de Amsterdammers heeft teruggewonnen'. De jury prees zijn open en eerlijke communicatiestrategie en zijn enterpreneurschap. 'We hebben 'm!', was de eerste reactie van Sheerazi, die de prijs opdroeg aan de gemeente Amsterdam en vooral aan zijn collega's.

related partner content for mobile comes here

Sheerazi nam het op tegen drie andere finalisten: Sjoerd van de Wouw (Wakker Dier), Fiona Atighi (ministerie van Algemene Zaken) en Frank Janssen (Van Gansewinkel Groep). De jury onder voorzitterschap van Richard van der Eijk, Communications Director Unilever Benelux, bepaalde samen met de stem van het publiek de winnaar.

De prijs werd dit jaar mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Van Hulzen, vakblad Communicatie, het grafimediabedrijf Hollandridderkerk, Van Speijk Innovatie Prijs, Neos Producties en Direct Research.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in