Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Jack Daniel’s met muzieklegendes

In de nieuwe wereldwijde campagne van Jack Daniel’s staat de band tussen het whiskeymerk en legendes uit de muziek centraal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘He’s been on tour since 1866 and he’s still going strong today.’ In de campagne worden klassieke beelden van Joey Ramone, Frank Sinatra, Bad Brains en Freddie King verbonden met de continue aanwezigheid van Jack Daniel’s.

related partner content for mobile comes here

De ‘Legendary’ campagne bestaat onder andere uit een tv-commercial die tot maart 2014 in twee verschillende varianten bij Discovery Channel op de zender en online wordt getoond. Voor online is een getagde versie ontwikkeld, waarin de commercial extra informatie toont. Deze variant wordt ook in een campagne op YouTube en Facebook ingezet.

Daarnaast krijgt de commercial diverse tag-ons die verwijzen naar lokale evenementen en projecten waarbij Jack Daniel’s betrokken is. In retail is de campagne doorvertaald in de vorm van de speciale editie ‘Jack & Cola, the Legendary mix’.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in