Mannenmedia verbreedt zijn netwerk met zo'n dertig vrouwentitels en verschillende retailwebsites. Daarmee verandert de scope en dus ook de naam: die wordt [M]media. Het online mediabedrijf is de samenwerking aangegaan met influencermarketingbedrijf Femmefab en Summit Media. Daarnaast biedt [M]media ook digital out of home aan.
Managing director Jouke Tjeerdsma: 'De combinatie van deze ingrediënten in samenwerking met nieuwe partners en publishers maakt dat wij erin geloven ook een sterke speler te zijn om vrouwen digitaal te bereiken.'
Sjoerd van der Meijden, sales & business development director: 'De verbreding is belangrijk om schaal te houden en onze klanten op een goede manier te blijven bedienen. Er is steeds meer vraag naar campagnes waar de adverteerder zich wil richten op verschillende doelgroepen. We zijn nog steeds sterk gefocust op niches, zoals automotive, sport en lifestyle mannen, maar hebben nu lifestyle vrouwen en retail toegevoegd. Hiermee zijn we goed voorbereid op het einde van het tijdperk van de third party cookies.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!