Overslaan en naar de inhoud gaan

Rafne ten Oever (Rituals) completeert programma Koffiedik Kijken

De nieuwjaarsbijeenkomst is intussen uitverkocht.
rituals
Rafne ten Oever is data-expert bij Rituals.
rituals
Rafne ten Oever is data-expert bij Rituals.

Rafne ten Oever (Rituals) maakt als vierde voorspeller het programma van Koffiedik Kijken 2025 compleet. Eerder werd al bekend dat voorspellers Tristan Albers (GoSpooky), Edgar Molenaars (KPMG) en Peter van der Vorst (RTL) en als afsluiter de regisseur Jennifer van der Schaaf hun opwachting maken op de nieuwjaarsbijeenkomst op donderdag 9 januari in het Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) te Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Rafne ten Over is data-expert bij Rituals. Als manager analytics & AI motiveert ze haar team om voortdurend op zoek te gaan naar innovatieve oplossingen op het vlak van data-gedreven marketing. Door haar achtergrond in gedragspsychologie is ze in staat om marketingstrategieën te ontwikkelen die aansluiten bij de behoefte van de klant. Het succes van het Next Best Officer-model van Rituals, dat recent is bekroond bij de DDMA Customer Data Awards, is daar een mooi voorbeeld van. 

Glazen bol

Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, marketing- en communicatiebranche. Diverse sprekers nemen een kijkje in de glazen bol: wat heeft 2025 in petto voor onze geliefde bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN’ers, influencers, columnisten en politici? Wie of wat gaat het maken in het nieuwe jaar en wie glijdt van de piek naar het dal?

Waar nemen we afscheid van en waarvoor gaan we massaal in de TikTok-rij staan? Gaan we überhaupt nog in de rij staan? Ligt er een donkere crisiswolk in het verschiet, of zien we juist een sprankje hoop aan de horizon? Op deze, en andere vragen, krijg je op 9 januari een antwoord. De presentatie ligt wederom in handen van Susanne van Nierop, hoofdredacteur van Adformatie.

Gouden Koffiekopje

Ook wordt de winnaar van het Gouden Koffiekopje bekendgemaakt. Welke voorspellingen van vorig jaar zijn daadwerkelijk uitgekomen? De voorspellingen zijn hier terug te lezen.

Koffiedik Kijken is een initiatief van Adformatie, BvA, VIA en DDMA. Het evenement is inmiddels uitverkocht. Ga voor meer informatie naar koffiedikkijken.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in