‘2024 was een jaar van groei en innovatie. Ik ben trots dat we onze positie als onafhankelijke videospeler in de Nederlandse markt opnieuw hebben versterkt. Dit jaar introduceerden we nieuwe proposities en verbeterden we onze bestaande videoformaten. Daarnaast hebben we uitgebreid onderzoek gedaan naar het kijkgedrag binnen lineaire tv en Connected TV (CTV). Deze inzichten waren van waarde om ons CTV-aanbod verder te optimaliseren en oplossingen te ontwikkelen voor het meten van aandacht en betrokkenheid.
'Mij inspireert de voortdurende ambitie van ShowHeroes om creativiteit en technologie te combineren. Dit stelt ons in staat adverteerders te ondersteunen bij het effectief en betekenisvol bereiken van hun doelgroep.’
‘Ik ben ervan overtuigd dat de focus op onze core (online video), kwaliteit en klantgerichtheid de sleutel tot succes is. We investeren continu in premium videocontent en tech, die onderscheidende resultaten opleveren en ons positioneren als dé videospecialist op de Nederlandse markt.'
‘2025 staat in het teken van productinnovatie en nieuwe samenwerkingen. Dit betekent onder meer een verdere uitbreiding van ons CTV-aanbod en verkenning van andere kanalen om videocontent te monetizen, zoals out-of-home en in-game advertising. In de markt verwacht ik een verschuiving naar meer gepersonaliseerde, interactieve en duurzame advertentie-ervaringen. Met de toenemende nadruk op privacy en transparantie is het cruciaal dat we blijven investeren in technologieën die zowel adverteerders als consumenten ondersteunen en versterken.’