De jury omschrijft de winnaaar als sportmarketeer die de aandacht op zich weet te vestigen 'door in het oog springende projecten die sterk zijn gericht op media-innovatie, ondermeer met PSV.TV partners Google Youtube en Vusion, en met Philips in Net TV'. Kern van het marketingbeleid bij PSV is de crossmediale aanpak waarbij print, internet, mobiel en televisie, onder eigen regie blijft en als marketingplatform voor alle PSV-producten wordt ingezet.
Kentie was samen met Bas van Rossum (marketing medewerker bij NEC Nijmegen) genomineerd voor de prijs. De verkiezing van de Sportmarketeer van het Jaar wordt georganiseerd door NOC*NSF en BVVS, het netwerk van afgestudeerden van Fontys SPECO. Met de verkiezing wordt een persoon of een organisatie onderscheiden die een topprestatie heeft geleverd op het gebied van marketing of marketingcommunicatie van of door middel van sport. De jury bestond dit jaar uit Maarten van Bottenburg (Fontys SPECO en Universiteit van Utrecht), Erik Lenselink (NOC*NSF) en Inger Quanjel (BVVS).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!