Overslaan en naar de inhoud gaan

Arno Peperkoorn: 'Ik wil meer bravoure in Omnicom brengen'

De nieuwe 'directeur opleiding' van Omnicom Media Group over talent, zijn reputatie en 'wederkerig leren'.
arno peperkoorn
De term 'war on talent' wordt verkeerd gebruikt, vindt Peperkoorn
arno peperkoorn
De term 'war on talent' wordt verkeerd gebruikt, vindt Peperkoorn

De blik van Arno Peperkoorn op ‘talent in reclame’ is in de regel kritisch afgesteld. Hij ziet waar het misgaat, hoe het beter moet en deelt die visie ook graag. Op Twitter, via IncludeNow, vanuit zijn vorige functie als eigenaar en directeur van Result Recruitment en sinds september in zijn nieuwe rol als ‘directeur opleiding’ van Omnicom Media Group, het reclame- en medianetwerk waar de bureaus OMD, PHD en Annalect onder vallen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in