Dit zijn de eerste voorspellers van Koffiedik Kijken 2024

Ruik je het aroma al? Op 11 januari doen diverse toonaangevende vakgenoten hun voorspelling voor het nieuwe jaar uit de doeken.

De laatste editie van Koffiedik Kijken.

We gaan weer Koffiedik Kijken! Op donderdag 11 januari verwelkomen we traditiegetrouw de marketingcommunicatie-industrie in het Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) te Amsterdam tijdens Koffiedik Kijken, dé nieuwjaarsbijeenkomst van ons mooie vak.

Wat heeft 2024 in petto voor bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN’ers, influencers, columnisten en politici? Wie of wat gaat het maken in het nieuwe jaar en wie neemt afscheid? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken en wat breekt juist door? Ligt er weer een donkere wolk van crisis in het verschiet, of zien we het sprankje hoop aan de horizon?

Koffiedik Kijken is een initiatief van Adformatie, BvA, VIA en DDMA. Abonnees van Adformatie krijgen korting op hun ticket.

De eerste drie voorspellers van 2024 zijn intussen bekend. De laatste twee voorspellers maken we zeer binnenkort bekend. De presentatie van Koffiedik Kijken ligt wederom in handen van Adformatie-hoofdredacteur Susanne van Nierop.

De voorspellers


Charelle Akihary (NPO)

De drijfveer voor Charelle Akihary, marketingdirecteur NPO, is om met marketing betekenisvolle impact te maken. In haar rol als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing zet ze de leiderschapscompetenties van de marketeer scherp op de kaart. Ze hecht veel waarde aan co-creatie en innovatie en ziet de publieke omroep als dé plek om met marketing die impact te maken met aandacht voor wat er in de samenleving speelt. Hiervoor lukte haar dat ook in sectoren als de gezondheidszorg en de bouw om met vernieuwende strategieën op het gebied van digitale transitie en merkbeleving bij te dragen aan die maatschappelijke impact.

Dean Cooman (Boomerang FT)

Dean Cooman is inmiddels zes jaar actief in de media-industrie en begon als mediaconsultant op het gebied van offline en online media waarna hij zich volledig heeft verdiept in new media. Zijn interesse in new media bracht hem samen met Renee van den Oetelaar tot de oprichting van Boomerang FT, het Gen Z-bureau van Boomerang Agency, waar hij sinds september 2022 de rol van head of talent vervult met een sterke focus op het aantrekken van talent en het bouwen van een community. Boomerang FT geeft een podium aan jong creatief talent met als missie om de industrie te overtuigen dat deze nieuwe generatie een plek aan tafel verdient.

Johan van der Zanden (Albert Heijn)

Johan van der Zanden is directeur marketing & communicatie van Albert Heijn. Hij is verantwoordelijk voor het merk, sales activaties & campagnes, media, social, design en VI, klantenservice, AH studio, retail media en corporate communicatie. Hij doet dit omnichannel voor Albert Heijn, AH to Go en AH.nl. Johan heeft de passie om Albert Heijn verder te laten groeien door het merk onderscheidend te positioneren. Zo heeft hij heeft onder meer de blauwe Prijsfavorieten geïntroduceerd voor de eigen merken, met lage prijzen gedurende het hele jaar. Samen met TBWA maakt hij van Ilse de favoriete supermarktmanager van Nederland en 'Dat is het lekkere van Albert Heijn' is een oorwurm die niemand nog vergeet.

Gouden Koffiekopje

Zonder terugblik, geen vooruitblik. Welke voorspellingen van het afgelopen jaar zijn daadwerkelijk uitgekomen en worden bekroond met het felbegeerde Gouden Koffiekopje? Lees hier de voorspellingen terug van Kristel Vanderlinden, Gijs de Bruijn, Janneke Niessen en Danny Membre met René Watzema. De terugblik op video is hier te bekijken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie