De Ondernemer heeft zijn site vernieuwd en dat is de start van de tweede fase van de online contentstrategie van de b-to-b titel van DPG Media. 'We worden een online kenniscentrum voor ondernemers’, stelt content director Robert van den Ham.
Personeel, financiën, marketing en innovatie zijn de belangrijkste thema's op de vernieuwde site, met een mix van podcasts, video, blogs, artikelen en branded content.
De eerste fase van de nieuwe online contentstrategie van De Ondernemer liet de eerste helft van dit jaar volgens Van den Ham al een gemiddelde groei van 25 procent in unieke bezoek zien. 'In deze tweede ronde zetten we nadrukkelijker in op how to-content voor mkb en zzp, ook van externe experts, om verder door te groeien als hét online kenniscentrum voor ondernemers. Inhoudelijk breiden we dus uit van inspireren en informeren naar juist ook adviseren’.
Eén van de stappen die daarbij gezet gaat worden is de publicatie van meer ondernemersblogs en – podcasts van topondernemer Marco Aarnink, vitaliteitsexpert Martin Hersman en MKB Nederland-voorzitter Jacco Vonhof, bedrijfsnaamexpert Floris Hulsman (Namarama) en marcomdeskundige Thijs van Dijk en creatief strateeg Daniel Kok (Bakkie Media). Ook zijn er blogs van consumentenpsycholoog Patrick Wessels en trendwatcher/dagvoorzitter Ronnie Overgoor.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!