Ziggo en UPC door de papierversnipperaar, mag dat?


De machine staat de komende week op drukbezochte plekken in de grote steden.
De actie is bedacht door reclamebureau Lowe & Draftfcb en onderdeel van een bredere campagne om de Directe Overstaphulp van Het Net te promoten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls mensen hun contract door de versnipperaar hebben gehaald kunnen ze zich vervolgens ter plekke aanmelden als klant bij Het Net. Het Net regelt het verder met de oude provider.
Voor iedere concurrent is een aparte bak aangebracht in de ‘Superpapierversnipperaar’. Koen Cluistra van Het Net: ‘Aan de hoeveelheid snippers in de bakken kan je zien welke provider het minst geliefd is. Zo creëren we een ludieke ‘nationale barometer van onvrede’. De komende tijd zal dus blijken wie de minst geliefde internetprovider is.’
Er zijn bakken voor Tele2, Alice, UPC en Ziggo. Er is ook een bak Online:zou dat de plek voor de KPN-contracten zijn? de bak voor klanten van het oude Orange.
Grappige actie, maar ik kan me voorstellen dat bedrijven als Ziggo en UPC hier niet blij mee zijn. Je mag daarnaast niet zomaar je concurrent neersabelen in een commercial. Maar mag het dan wel op straat?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid