Overslaan en naar de inhoud gaan

'Marketeers zijn bang om baan te verliezen'

Ruim eenderde van marketing- en communicatieprofessionals vreest om zijn baan te verliezen als gevolg van de kredietcrisis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Werving- en selectiebureau , deed online onderzoek naar hoe veilig deze werknemers zich nog voelen in hun huidige banen.

related partner content for mobile comes here

Bijna zeshonderd ondervraagden gaven antwoord op de vraag of zij, vanwege de huidige economische situatie, voor hun baan vrezen.

37 procent van de ondervraagden beantwoordde deze vraag met `ja', 60 procent zei `nee'. De overige drie procent weet het niet.

USG Capacity: 'Bij economische tegenslag vrezen mensen eerder voor hun baan. Toch creëert deze situatie kansen voor zowel organisaties als professionals. Door de arbeidsmobiliteit die ontstaat, kunnen beide partijen nieuwe ervaringen opdoen. Daarnaast worden kostenbesparingen en (her)positioneringen binnen veel organisaties actueel.'

Het bureau is van mening dat ondanks de recessie, de vraag naar hoogopgeleide professional onverminderd hoog blijft.

Ik vraag me af hoe het zit met de marketeer die er (al dan niet) stiekem van droomt voor zichzelf te beginnen.

Zal hij/zij in de woelige economische tijden de plannen van zich afzetten, of de kredietcrisis juist als aanleiding zien om het pad van de ZZP'er in te slaan?

Zijn er ZZP'ers die hier iets over kunnen zeggen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in