Distributie en narrowcasting Sp!ts bij McDonald’s
BasisMedia, uitgever van Sp!ts, heeft een meerjarige overeenkomst gesloten met McDonald’s. De krant ligt de komende twee jaar in 90 zaken…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het partnership met Sp!ts is onderdeel van een overkoepelende media-overeenkomst tussen McDonald’s Nederland en Telegraaf Media Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Menno van der Hoeven, marketingmanager van McDonald’s Nederland: ‘Onze gasten zijn meer en meer op zoek naar comfort en gemak. Met Sp!ts spelen we in op deze behoefte en bieden we hun een extra service.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCees Polman, commercieel directeur Sp!ts: ‘Het partnership met McDonald’s zorgt voor een versterking van onze bereikspositie. Sp!ts verbetert op deze manier wederom de propositie voor haar adverteerders.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid