Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat wordt de interactieve Top of Flop van 2008?

12 februari aanstaande vindt weer de verkiezing van de Evolve 2.0-Top of Flop plaats.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

12 februari aanstaande vindt weer de verkiezing van de plaats.

related partner content for mobile comes here

Het evenement wordt jaarlijks georganiseerd door de VEA en is een informele sessie waarin je met vakgenoten kunt debatteren over de tops en flops van 2008, op het gebied van interactieve communicatie.

Toppers waren vorig jaar Advergaming en Behavioral Advertising. De Flop van 2007 was volgens de deelnemers .

Maar wat wordt het dit jaar?

Je kunt je voorkeuren opgeven op . Je kunt de voorbeelden gebruiken die op de site staan, maar natuurlijk ook zelf een term ingeven.

Bij de drie onderwerpen met de grootste tegenstrijdigheden wordt op 12 februari uitvoerig stilgestaan, voordat het publiek het eindoordeel kan vellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in