Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruim eenderde van de marketing- en communicatieprofessionals vreest voor baan

Ruim eenderde van de marketing- en communicatieprofessionals vreest als gevolg van de kredietcrisis voor zijn baan. Dit blijkt uit recent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal gaven bijna zeshonderd respondenten antwoord op de vraag of zij, gezien de huidige economische situatie, vrezen voor hun baan. Ruim eenderde (37 procent) van de respondenten beantwoordt deze vraag met ‘ja’, terwijl 60 procent ‘nee’ zegt. De overige drie procent weet het niet.

related partner content for mobile comes here

USG Capacity heeft het onderzoek in het kader van de huidige economische situatie geïnitieerd. Het bureau, dat marktleider is in het bemiddelen van marketing- en communicatieprofessionals, peilde de mening van de professionals omdat het inzicht wil hebben in wat er in hun doelgroep speelt.

Katinka Habermehl-Reuling, algemeen directeur van USG Capacity vindt dat de economische situatie ook kansen creëert, zowel voor organisaties als voor professionals. ‘Door de arbeidsmobiliteit die ontstaat, kunnen beide partijen nieuwe ervaringen opdoen.’ Verder blijft volgens haar de vraag naar hoogopgeleide professionals ondanks de recessie onverminderd hoog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in