Overslaan en naar de inhoud gaan

Wim Andréa verder met eigen bureau Interactim

Wim Andréa is na zijn vertrek als directeur Strategie & Creatie bij Clockwork een eigen bureau gestart onder de naam Interactim.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wim Andréa is na zijn vertrek als directeur Strategie & Creatie bij Clockwork een eigen bureau gestart onder de naam .

related partner content for mobile comes here

André vertrok in december vorig jaar bij het Amsterdamse onderdeel van Ordina, waar hij ruim vier jaar werkzaam was. In die tijd werkte hij op online projecten voor o.a. KPN, Robeco, Rijkswaterstaat en The Voice of Holland. Daarvoor was hij onder meer directeur bij Saatchi Direct en managing partner bij PPGH JWT _Colors.

Met Interactim richt hij zich op advies en strategie. "De naam is een samentrekking van Interactief en Interim, waarmee redelijk is aangegeven wat ik doe: het op tijdelijke en inhoudelijke basis helpen van organisaties met hun digitale activiteiten.' Het eerste publieke optreden van Interactim was vorige week donderdag op de jaarlijkse MARUG Conference in Groningen waar Andréa een keynote-lezing hield. Verder is Interactim momenteel betrokken bij de ontwikkeling van een selfservice-omgeving bij Univé.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in