Overslaan en naar de inhoud gaan

VGZ promoot Xylifresh kauwgom

Zorgverzekeraar VGZ is een samenwerking gestart met Xylifresh kauwgom ter bevordering van de mondgezondheid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast voorlichting, gratis tandenborstels voor kinderen via de GGD en eerdere kortingsacties met leveranciers van elektrische tandenborstels kiest VGZ nu dus voor de samenwerking met Xylifresh. Dit is ook de enige kauwgom die wordt aanbevolen door het Ivoren Kruis, de landelijke vereniging voor de preventie van mond- en tandziekten van tandartsen en mondhygiënisten.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking bestaat eruit dat zorgverzekeraar VGZ het product Xylifresh actief zal ondersteunen. Zo start deze week een tv-commercial van Xylifresh waarbij VGZ in de zogenaamde 'tag on' adviseert om Xylifresh te gebruiken om je gebit gezond te houden.

Daarnaast wordt begin november een sample meegezonden met het magazine dat VGZ verstuurt aan haar verzekerden. In het blad wordt ook informatie gegeven over goede mondzorg. Bovendien krijgen jongeren die een - nog te introduceren - jongerenpakket afsluiten twee maanden lang de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid Xylifresh gratis.

Vanaf begin 2005 vergoedt VGZ het gebruik van Unilever-product Becel pro·activ (dat actief het slechte LDL-cholesterol verlaagt). Dit was de eerste keer dat een ziektekostenverzekeraar het gebruik van een voedingsmiddel vergoedde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in