Ster wint MarketResponse Intelligence Award


De Intelligence Award wordt jaarlijks uitgereikt door MarketResponse voor het meest innovatieve en inspirerende onderzoek van de afgelopen twaalf maanden. Onderzoeken met creatieve, baanbrekende of anderszins opvallende kenmerken komen voor de Intelligence Award in aanmerking.
De Ster ontving de award voor het onderzoeksmodel Admeasure dat in samenwerking met MarketResponse, BrandmarC en Prof. dr. W.F. Van Raaij ontwikkeld is. Admeasure kan een adverteerder in vier dagen duidelijkheid geven over de vraag wat een commercial gaat opleveren, hoe dat komt en wat er aan gedaan kan worden om de commercial nog beter te laten werken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWinnaars van de afgelopen vier jaar waren Douwe Egberts, Unilever, Ster en AirMiles.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid