Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster wint MarketResponse Intelligence Award

De Ster heeft afgelopen donderdag de vijfde MarketResponse Intelligence Award gewonnen. De andere twee genomineerden voor de prijs waren…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Intelligence Award wordt jaarlijks uitgereikt door MarketResponse voor het meest innovatieve en inspirerende onderzoek van de afgelopen twaalf maanden. Onderzoeken met creatieve, baanbrekende of anderszins opvallende kenmerken komen voor de Intelligence Award in aanmerking.

related partner content for mobile comes here

De Ster ontving de award voor het onderzoeksmodel Admeasure dat in samenwerking met MarketResponse, BrandmarC en Prof. dr. W.F. Van Raaij ontwikkeld is. Admeasure kan een adverteerder in vier dagen duidelijkheid geven over de vraag wat een commercial gaat opleveren, hoe dat komt en wat er aan gedaan kan worden om de commercial nog beter te laten werken.

Winnaars van de afgelopen vier jaar waren Douwe Egberts, Unilever, Ster en AirMiles.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in