Nederland 1 in week 39 marktleider
Nederland 1 was afgelopen week opnieuw marktleider op tv met 16,8 procent (6+, 18.00 ‒ 24.00 uur).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 behaalde een marktaandeel van 6,4, Nederland 3 had 10,9. RTL4 was de tweede zender van Nederland met 14,6 procent, RTL5 scoorde 6,9 en RTL7 3,8. SBS6 had een marktaandeel van 11,9 procent, Net5 4,7 en Veronica 4,3. Talpa scoorde 6,2 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Boer zoekt vrouw was het best bekeken programma van de week met 2,539 miljoen kijkers. De Wedstrijden zondag had 2,443 miljoen kijkers, gevolgd door het Champions League-duel Bordeaux-PSV met 2,025 miljoen. Sterren dansen op het ijs van SBS6 scoorde 1,795 miljoen kijkers en het Journaal van 20.00 uur op maandag met 1,738 miljoen kijkers. De eerste uitzending van De Gouden Kooi was gisteravond goed voor 940.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid