Overslaan en naar de inhoud gaan

KWF start campagne voor borstkankermaand

Maandag 2 oktober, na de officiële start van de internationale borstkankermaand, lanceert KWF Kankerbestrijding een campagne om het belang…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de met als motto 'Stop borstkanker, geef voor onderzoek' wordt belangeloos meegewerkt door Sylvana Simons, Ruth Jacott, Catherine Keyl en Mieke van der Weij. Deze vier bekende Nederlanders vragen, gehuld in een roze lint, aandacht voor het belang van wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker. Het roze lint is internationaal het symbool voor borstkanker. De lancering van de televisiecommercial is in het programma Max & Catherine (2 oktober, 17:30, Nederland 2). De presentatrice van het programma, Catherine Keyl, probeert in de maand oktober zoveel mogelijk geld op te halen voor een onderzoeksproject in het Nederlands Kankerinstituut/ Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis (NKI-AVL).

related partner content for mobile comes here

KWF Kankerbestrijding wil in de borstkankermaand vooral het belang van borstkankeronderzoek onderstrepen. Want alleen door wetenschappelijk onderzoek is het volgens de organisatie mogelijk om daadwerkelijk vooruitgang te boeken. Jaarlijks financiert KWF Kankerbestrijding zo'n 30 onderzoeksprojecten op het gebied van borstkanker in de academische ziekenhuizen en het NKI-AVL, een doelbesteding van ongeveer 14 miljoen euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in