Verkade naar XXS Amsterdam


XXS Amsterdam won na een pitch, die werd begeleid door Karen de Loos. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de regie van alle merk- en communicatieactiviteiten.
Jessica Zomerdijk, Marketing Director bij Verkade: 'We waren op zoek naar een bureau dat ons merk echt begrijpt en weer helemaal van vandaag weet te maken.'
Het eerste werk is deze week live gegaan: de campagne ‘..dat smaakt naar thuis’ is in outdoor en digitale media te zien. In de campagne staat het gevoel van thuis centraal, samen met de producten van Verkade.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
CREDITS:
Klant: Verkade Nederland BV
Verantwoordelijk bij klant: Jessica Zomerdijk, Annewies Bouritius, Rachel Aalbers
Bureau: XXS Amsterdam
Concept & Creative directors: John de Vries & René Verbong
Strategie: Joram Helmer
Account: Daniel Kok, Tess van Oosten
Media: Vizeum, Jessica Bakker
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid