Overslaan en naar de inhoud gaan

Veeg 1 januari je eigen straat schoon

Being There ontwikkelde voor Stichting Nederland Schoon een campagne om alle Nederlanders op Nieuwjaarsdag aan het vegen te krijgen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne staat het &;Nieuwsjaarsvegen&; centraal, dat als evenement in Nederland wordt geïntroduceerd via social media, banners en abri&;s. Als aanjager worden korte preroll commercials ingezet waarin het vrouwelijke cabaretduo OldenOsborn optreedt als ambassadeur. 

related partner content for mobile comes here

Vincent Breedveld, communicatie manager van : "Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders zich met Nieuwjaar meer dan ooit ergeren aan zwerfafval, door het vele vuurwerkafval dat op straat blijft liggen. Met deze campagne willen we iedereen op een luchtige en laagdrempelige manier oproepen om het vuurwerkafval in je eigen omgeving op te ruimen op 1 januari aanstaande."

Credits:

Opdrachtgever: Helene van Zutphen, Vincent Breedveld (Supporters van Schoon/ Stichting Nederland Schoon)
Bureau:
Creatie: Alwine de Jong, Paul van Raak, Jodi Rabin
Productie: Carline Schaad, Marieke Foppen
Strategie: Edward Stolze
Regie: Stephan Miras
Camera: Michel Molder
Edit: Maurits Veldhuijzen van Zanten
Geluid: Ruben de Winther, Kaiser Sound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in