Triodos lanceert ‘manifestcommercial’


Woensdag 4 juli, na het Achtuurjournaal, roept Triodos Nederlanders op om zelf vorm te geven aan een duurzame toekomst.
De oproep gebeurt op de zenders van de publieke omroepen, met de korte film ‘Klein. Het nieuwe groot’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze film, een manifest van ruim anderhalve minuut (100 seconden), wil laten zien 'dat er een krachtige, positieve beweging gaande is van initiatiefrijke mensen, die samen het hoofd kunnen bieden aan de grote vraagstukken van vandaag, en doet een persoonlijk beroep op iedereen om bij te dragen aan een groene, menselijke en innovatieve economie', aldus Triodos.
Want steeds meer mensen realiseren zich dat ze zelf de kwaliteit van de samenleving kunnen versterken. Soms gaat het om persoonlijke keuzes, zoals het kopen van lokale, biologische producten. Soms gaat het om grotere initiatieven, zoals een ondernemer die een duurzaam energiebedrijf opzet.
Al die keuzes en initiatieven samen vormen de kritische massa die een doorbraak teweeg kan brengen. En Triodos Bank wil uitdragen dat de bank deel deel uit maakt van deze beweging.
Bekijk hier alvast de film:
Is dat dan de enige boodschap? Nee, op de website Triodos.nl/nl/klein-grootroept Triodos zijn klanten op om een stukje van de bank te kopen, dat wil zeggen, een certificaat van aandeel. Daardoor hoopt de bank meer krediet te werven, krediet dat ze weer kunnen investeren in duurzame bedrijven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid