Overslaan en naar de inhoud gaan

Triodos lanceert ‘manifestcommercial’

Woensdag 4 juli, na het Achtuurjournaal, roept Triodos Nederlanders op om zelf vorm te geven aan een duurzame toekomst.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Woensdag 4 juli, na het Achtuurjournaal, roept Nederlanders op om zelf vorm te geven aan een duurzame toekomst.

related partner content for mobile comes here

De oproep gebeurt op de zenders van de publieke omroepen, met de korte film ‘Klein. Het nieuwe groot’.

Deze film, een manifest van ruim anderhalve minuut (100 seconden), wil laten zien 'dat er een krachtige, positieve beweging gaande is van initiatiefrijke mensen, die samen het hoofd kunnen bieden aan de grote vraagstukken van vandaag, en doet een persoonlijk beroep op iedereen om bij te dragen aan een groene, menselijke en innovatieve economie', aldus Triodos.

Want steeds meer mensen realiseren zich dat ze zelf de kwaliteit van de samenleving kunnen versterken. Soms gaat het om persoonlijke keuzes, zoals het kopen van lokale, biologische producten. Soms gaat het om grotere initiatieven, zoals een ondernemer die een duurzaam energiebedrijf opzet.

Al die keuzes en initiatieven samen vormen de kritische massa die een doorbraak teweeg kan brengen. En Triodos Bank wil uitdragen dat de bank deel deel uit maakt van deze beweging.

Bekijk hier alvast de film:

Is dat dan de enige boodschap? Nee, op de website roept Triodos zijn klanten op om een stukje van de bank te kopen, dat wil zeggen, een certificaat van aandeel. Daardoor hoopt de bank meer krediet te werven, krediet dat ze weer kunnen investeren in duurzame bedrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in