Overslaan en naar de inhoud gaan

(Inhaakdinsdag) Inhaken op held Kuipers

Iedere dinsdag is het bij ons Inhaakdinsdag. Dan bespreken we de leukste en opmerkelijkste inhakers van de afgelopen tijd. Bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder andere Kia, Old Amsterdam, het Wereld Natuurfonds, Heineken en Nuon kwamen met inhakers.

related partner content for mobile comes here

Old Amsterdam besteedde er waarschijnlijk de meeste manuren aan:
afgelopen zondag dropte het merk honderden parachutes met kaas, op het strand van Hoek van Holland.

Kuipers heeft namelijk iets met kaas, vooral die van Old Amsterdam. Schijnt. Hij nam zelfs wat kaasblokjes mee de ruimte in.

Dus werd Westland aan zee heel eventjes .

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Nuon dan. Het merk linkte zijn e-manager-app aan de landing van Kuipers. Want je kunt tegenwoordig op afstand je energieverbruik thuis controleren. Op weg naar huis alvast de verwarming wat hoger zetten, bijvoorbeeld, of de lichten aanzetten, zodat je niet in een donker huis arriveert. Slim ingespeeld, maar verder niet een heel spannende uiting.

Kia kwam met onderstaande uiting. Mwah. Hij bevond zich er dan wel, maar wat Kuipers zes maanden lang juist niet had was ruimte... Maar dat bedoelen ze vast anders bij Kia.

Het Wereld Natuurfonds verwelkomt Kuipers terug op aarde met de tekst ‘Andre iss weer thuis’. De hele homepage van het WNF is gewijd aan deze ambassadeur van het WNF. Kuipers is sinds 2004, op eigen verzoek, ambassadeur van het WNF> Hij deed mee aan Earth Hour (een uur lang het licht uit) en lanceerde vanuit de ruimte WNF’s Living Planet Report: in een videoboodschap vanaf het observatiedek van de ISS, kon Kuipers vanuit zijn positie bosbranden, luchtvervuiling en erosie zien. ‘ Op de grond lijkt de natuur gigantisch’, aldus Kuipers: ‘ Je kunt het aantal bomen niet tellen. Maar vanuit de ruimte ben je de bossen voorbij voor je er erg in hebt.’

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het WNF verder nog gaat inhaken op de bekendheid van zijn ambassadeur. Op de WNF-site is te lezen dat er tijdens zijn tijd in de ruimte al veel contact is geweest over voorzetting van de samenwerking en dat er ‘volop plannen zijn om samen mensen bewust te blijven maken dat we zuinig moeten zijn op de aarde en onze natuurlijke rijkdommen.’

Heineken tenslotte plaatste deze mooie inhaker op Facebook: Heineken als de aarde, of een ijlende Kuipers die denkt dat de aarde veranderd is in een Heineken-uithangbord . Maar waarom de locatie dan een Amsterdamse gracht is? Ach, als het maar triggert. En dat doet het, met een paar mooie details in de copy.

O ja, vorige week deed ik een oproep, en ik doe 'm graag nog een keer:
De komende zomerperiode zal onze vaste inhaakspecialist Gonnie Spijkstra niet iedere week een Inhaakdinsdag verzorgen. En ik ben eind deze maand ook eventjes offline. Maar natuurlijk houden we jullie op de hoogte van de interessante inhakers die er nog wel komen, rond de Tour de France en de Spelen, bijvoorbeeld. Tegelijkertijd zijn we heel erg benieuwd naar jullie observaties deze zomer. Dus, heb je tips? Spot je inhakers over de grens? Laat het ons weten!

[Update] Via Twitter kwam van nog deze tip, waarvoor dank: D-Reizen haakt relevant (en in print) in, en geeft er nog een leuke aanbieding bij:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in