
Het project Pennies for life gooit het over een andere boeg en zet op een creatieve wijze mobile fundraising in.
In een winkelcentrum in Engeland werden grote interactieve outdoor posters gebruikt met Afrikaanse vrouwen die hun eigen bedrijf willen opzetten. Hiervoor zijn microcredieten nodig. Het winkelend publiek kon middels het sturen van een premium SMS geld doneren. Hun donatie werd direct beloond. Voor 21 Afrikaanse vrouwen in het eerste weekend voldoende donaties opgehaald om een bedrijf op te zetten.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftEen mooi project waarin goed te zien is dat het gebruik van SMS door nieuwe messaging services verouderd lijkt, maar nog steeds goed in te zetten is.
Zie onderstaande video voor meer informatie:
Mobile Marketing Nederland 2012 (www.mobilemarketing.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee