Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: datamassage

De stelling van de Communicatie Poll is gewijd aan de vermeende 'datamassage' door hoogleraar aan de Erasmus Universiteit Dirk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De stelling van de Communicatie Poll is gewijd aan de vermeende 'datamassage' door hoogleraar aan de Erasmus Universiteit Dirk Smeesters, die overigens zelf ontkent (zie ). De stelling: ‘Niet verstandig om universitaire datamasseurs als Smeesters, Poldermans en Stapel publiekelijk aan de schandpaal te nagelen’ (zie homepage rechterkolom)

related partner content for mobile comes here

De stelling van de vorige poll luidde: 'Goed dat de drankenlobby Oh Oh Cherso van de buis heeft gehaald'. Daarmee was 58 procent van de stemmers het eens. Zij kozen het antwoord: ‘Inderdaad, dat heet je verantwoordelijkheid nemen’. De andere kleinere helft van 42 procent vond van niet koos voor: ‘Hm, dit is geen lobby dit is gewoon een milde vorm van chantage.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in