Overslaan en naar de inhoud gaan

Trend: merken moeten bijdragen aan een betekenisvol leven

Mensen zijn op zoek naar meer betekenis in het leven en merken moeten daarop aanhaken, schrijft Pauline Taks (TrendsActive).
Pauline Taks
Pauline Taks

Dat Raymond Cloosterman van Rituals werd uitgeroepen tot Marketeer of the Year 2019 is niet alleen te danken aan een goede retailstrategie. Het zijn vooral de verhalen rondom de Ritualsproducten en de beleving in de winkels die aansluiten bij waar de consument naar zoekt: spiritualiteit, rust en bezinning. Dit is slechts een van de vele voorbeelden van merken die begrijpen dat mensen op zoek zijn naar meer betekenis in het leven. Waar komt die zoektocht naar betekenis vandaan? En hoe sluiten wij daar als merk op aan?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

Merken moeten ons leven zin geven? Vroeger gingen mensen daarvoor naar de kerk. Ook voor spiritualiteit, bezinning en rust. Marketeers zijn de nieuwe dominees en priesters. Laat ons bidden tot Unox-worst en Nivea-smeersels.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in