Sikkens start makeover-wedstrijd op Facebook


Sikkens roept creatievelingen op om mee te doen aan de Facebookcompetitie ‘The Slikkest Ride’.
Deelnemers moeten hun favoriete vervoermiddel een makeover geven, om kans te maken op de hoofdprijs: 2 tickets voor de Formule1 -race op het circuit van Monza.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInsteek van de wedstrijd: het merk Sikkens ‘koppelen aan creativiteit, en performance aan schoonheid’. Creatie: LBi Lost Boys.
Het (gespoten) design moet dus vooral mooi zijn en passen bij de stijl van een McLaren race-auto. Door foto’s van hun ontwerp op te hangen aan de Sikkens Facebook muur, maken teams kans op twee vliegtickets, hotelaccomodatie en twee Grandstand tickets voor Monza in september. Plus een rondleiding door de pitstraat.
Voormalig wereldkampioen (en McLaren F1-coureur) Louis Hamilton beslist op 26 augustus wie naar het circuit van Monza mag.
Sikkens is het belangijkste merk van AkzoNobel Car Refinishes. En ook de officiële leverancier van verf aan het Vodafone McLaren Mercedes Formula 1 team. AkzoNobel hoopt met deze wedstrijd op Facebook een groter publiek te kunnen bereiken.
Je kunt de campagne ook op Twitter volgen @AkzoNobel_AAC of #slikkestride.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid