Overslaan en naar de inhoud gaan

Sikkens start makeover-wedstrijd op Facebook

Sikkens roept creatievelingen op om mee te doen aan de Facebookcompetitie ‘The Slikkest Ride’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sikkens roept creatievelingen op om mee te doen aan de Facebookcompetitie .

related partner content for mobile comes here

Deelnemers moeten hun favoriete vervoermiddel een makeover geven, om kans te maken op de hoofdprijs: 2 tickets voor de Formule1 -race op het circuit van Monza.

Insteek van de wedstrijd: het merk Sikkens ‘koppelen aan creativiteit, en performance aan schoonheid’. Creatie: LBi Lost Boys.

Het (gespoten) design moet dus vooral mooi zijn en passen bij de stijl van een McLaren race-auto. Door foto’s van hun ontwerp op te hangen aan de , maken teams kans op twee vliegtickets, hotelaccomodatie en twee Grandstand tickets voor Monza in september. Plus een rondleiding door de pitstraat.

Voormalig wereldkampioen (en McLaren F1-coureur) Louis Hamilton beslist op 26 augustus wie naar het circuit van Monza mag.

Sikkens is het belangijkste merk van AkzoNobel Car Refinishes. En ook de officiële leverancier van verf aan het Vodafone McLaren Mercedes Formula 1 team. AkzoNobel hoopt met deze wedstrijd op Facebook een groter publiek te kunnen bereiken.

Je kunt de campagne ook op Twitter volgen of .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in