Overslaan en naar de inhoud gaan

Restyling PUB

Het Belgische marketing- en communicatieblad PUB heeft het logo laten restylen door Antwerpse designbureau Brandhome.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als verantwoording voor het ontwerp, zegt Brandhome: 'PUB wil conversatie bieden, dat is een van de doelstellingen van het merk. Daarom zijn de eerste en de laatste letter gestileerde tekstballonnen. Op die manier drukt het logo de missie van het merk uit om bezig te zijn en te blijven met het vak. Het logo heeft ook de functie van een kijkdoos. Het diafragma in het logo staat voor de doelstelling van PUB om een kijk te geven op de wereld van merken.' Joris Moolenaar, Erik Saelens en Tom Moulaert tekenden voor het ontwerp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in