Rel bij verzekeraar ASR


Met zulke collega’s heb je geen vijanden nodig. Bob Stehmann, directeur marketing van ASR, de shirt-sponsor van Feyenoord, distantieert zich ‘volledig’ van een interview van adjunct-directeur communicatie Alwine de Jong met Adformatie. Volgens Bob Stehmann klopt haar verhaal niet en is zij evenmin verantwoordelijk voor het merk ASR.
De Jong (foto) is sinds september 2012 adjunct-directeur communicatie van ASR, In Adformatie vertelt ze over haar nieuwe functie. Geen onvertogen woord, ze vertelt zelf dat ze geraakt werd door de aanstekelijke ambitie van Stehmann.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarover zal de marketing-directeur niet gevallen zijn, maar wat er dan onjuist was aan het verhaal wil Stehmann niet zeggen. Ook wil hij niet toelichten wat er veranderd is aan de functie van De Jong, sinds haar aantreden.
Alwine de Jong zou op non-actief zijn gesteld. Desgevraagd zegt ze dat haar nog onduidelijk is wat haar precieze status bij ASR nu is. Verschillende bronnen melden dat aan de fittie tussen Stehmann en De Jong een conflict ten grondslag ligt tussen reclamebureau John Doe en De Jong over financiën.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid