Overslaan en naar de inhoud gaan

Rel bij verzekeraar ASR

Met zulke collega’s heb je geen vijanden nodig. Bob Stehmann, directeur marketing van ASR, de shirt-sponsor van Feyenoord,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met zulke collega’s heb je geen vijanden nodig. Bob Stehmann, directeur marketing van ASR, de shirt-sponsor van Feyenoord, distantieert zich ‘volledig’ van een interview van adjunct-directeur communicatie Alwine de Jong met . Volgens Bob Stehmann klopt haar verhaal niet en is zij evenmin verantwoordelijk voor het merk ASR.

related partner content for mobile comes here

De Jong (foto) is sinds september 2012 adjunct-directeur communicatie van ASR, In Adformatie vertelt ze over haar nieuwe functie. Geen onvertogen woord, ze vertelt zelf dat ze geraakt werd door de aanstekelijke ambitie van Stehmann.

Daarover zal de marketing-directeur niet gevallen zijn, maar wat er dan onjuist was aan het verhaal wil Stehmann niet zeggen. Ook wil hij niet toelichten wat er veranderd is aan de functie van De Jong, sinds haar aantreden.

Alwine de Jong zou op non-actief zijn gesteld. Desgevraagd zegt ze dat haar nog onduidelijk is wat haar precieze status bij ASR nu is. Verschillende bronnen melden dat aan de fittie tussen Stehmann en De Jong een conflict ten grondslag ligt tussen reclamebureau John Doe en De Jong over financiën.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in