Deze week in Adformatie
Deze week in Adformatie:
- Adverteerders nemen de creatieve regie in handen: wat betekent dit voor de reclamewereld? 'Grote bureaus komen nooit meer terug. Voor de helft van de prijs haal je dezelfde kennis in huis.'
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu- Chief marketing officer Paul Hennessy van Booking.com: 'Zomaar een hoop traffic inkopen en dan maar hopen dat het converteert, dat is een voorbode van disaster.'
- Sanoma-ceo Dick Molman over de prestaties van SBS en de nieuwe helden van Sanoma:#039;We staan nog steeds volledig achter de aankoop van SBS.'"> 'We staan nog steeds volledig achter de aankoop van SBS.'
- Olaf Croon van Cebuco dat zich opnieuw heeft moeten uitvinden en nieuwsmedia gaat promoten.
- De journalist als merkpromotor: 3 Silicon Alley start-ups
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid