Reclamecampagnes worden vooraf getoetst
Bedrijven en reclamebureaus kunnen volgend jaar hun (tv-)commercials en advertenties van tevoren laten toetsen door de stichting Reclame…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zegt directeur Prisca Ancion van de stichting Reclame Code tegen NRC Handelsblad. Het gaat om een nieuwe dienst van de SRC.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De SRC is van mening dat de meeste bedrijven niet met opzet regels van de Reclame Code overtreden. ‘Het is moeilijk, omdat er zo vreselijk veel regels zijn in Nederland. We willen goedwillende bedrijven de mogelijkheid bieden vooraf te laten kijken of ze met hun reclame niet de regels overtreden', aldus Ancion.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Adverteerders kunnen ook in een vroegtijdig stadium bij de stichting aankloppen voor advies of teksten of beelden binnen de code passen.
(bron: Adformatie Online)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid