The Society Shop wordt SOC13TY


De introductie van de nieuwe naam vindt in de komende twee maanden geleidelijk plaats. De 20 winkels worden aangepast en er wordt voortaan een nieuw motto gehanteerd: ‘Don’t be Afraid’.
Vaste klanten zijn al via een brief op de hoogte gebracht met een kortingsbon op de nieuwe collectie. Op 13-3 wordt het personeel geconfronteerd met het nieuwe design. In de grote steden wordt een promobus ingezet om mensen op de hoogte te brengen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJeroen Bik, directeur van SOC13TY, zegt dat de verbouwing van de winkels en de nieuwe naam het slotakkoord is van een operatie die al langer gaande is. Hij zegt dat The Society Shop van een winkel een merk wil worden. Daartoe probeert men grip te krijgen op de hele keten: van het inkopen van de stoffen, tot het ontwerpen en distribueren van herenkleding. De laatste stap is volgens Bik het zichtbaar maken van de nieuwe strategie door ‘winkel’ uit de merknaam te halen.
Bik: ‘De mode van SOC13ty is voor stijlvolle mannen met lef, die opvallend goed gekleed willen gaan, maar die liever niet over de schreef gaan.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid