Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank langer wielersponsor

Rabobank heeft het sponsorcontract met de wielerploegen tot en met eind 2012 verlengd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakte Rabobank-bestuurder Piet van Schijndel gisteren in Utrecht bekend tijdens de ploegenpresentatie. Het huidige sponsorcontract loopt eind 2008 af. Met de jaarlijkse sponsoring is een bedrag van 12 miljoen euro gemoeid.

related partner content for mobile comes here

Rabobank is sinds 1996 met een eigen wielerploeg actief in het peloton. Bestuurder Piet van Schijndel liet weten dat voor een termijn tot en met 2012 was gekozen wegens de looptijd van licenties, de wedstrijden in de ProTour en de olympische cyclus. ‘Voor ons is de wielersport een briljant die kan doorgroeien als we voor de lange termijn vertrouwen en betrokkenheid geven.'

Van Schijndel benadrukte dat Rabobank de ogen niet sluit voor de problematiek waarmee de wielersport op dit moment te maken heeft. ‘We kennen de dopinggeschiedenis en de verdeeldheid tussen de grote wedstrijdorganisatoren en de internationale wielerunie. De wielerploegen van Rabo vervullen een voorbeeldfunctie in dit krachtenveld. Dat kan helpen het imago van de wielersport uit het dal te trekken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in